Wednesday, 29 September 2010

'Anak'

Assalamualaikum.. bismillahirrahmanirrahim :)

tadi blog aku bersalin . alhamdulillah selamat lahirkan sebuah blog kecil . haha. blog ni lain sikit dari 'ummi' dia. nanti aku letak ayat ayat quran and tazkirah sedikit . supaya jadi anak yang solehah dan beriman . insyaAllah . :) kan Islam itu tidak terhad pada satu bahasa .. so aku nak cuba gak cara yg baru ni :)

我生活的 nCiku :)
*jangan klik*

setakat ni masih dalam post yang pertama .
insyaAllah akan merajinkan diri utk menulis . hee~ :D




comel kan? =]




4 comments:

~Daisy shalala~ said...

u wrote ur blog in bhsa cina.how to understand? Haha

syafiqah.rahmat said...

hee~ :D BI sy dah teruk sejak duk kat sini.segan nak tulis BI cam blog kamu :) bhse cina ni pun tulis sikit2 aja.. =D how to understand ek? erk . nanti try translate skali kat situ :) insyaAllah..nwy thnx for dropping your comment ~ ^^

~Daisy shalala~ said...

jgn lupa translate! Huhu bi i poon teruk.hentam je.haha

syafiqah.rahmat said...

haha~ ok2 , try translate sikit2 .sbb kdg2 bhsa mndarin ni pelik2 skit, tkdpat nk trangkan btul2. tp akan cuba jgk ye :)
BI u ok sgt la~ ktorg kat sini jrg guna bi , bila nk guna dah trgagap2..;p hehe~ betul2..hentam je. apa kesah plak kan~ ;p