Monday, 6 September 2010

Raya :)

Bismillahirrahmanirrahim... Assalamualaikum :)

tak lama lagi nak raya dah .. ramadan tinggal 4 hari je lagi .. dari siang tadi sibuk kemas rumah nenek kat kampung .. huu~ tiba tiba teringat balik kenangan mse kecik kecik dulu .. salu kena cabut rumput bawah rumah.. time tu lah nak ngelat .. ade je alasan..

basuh tangga
kemas rumah
lap kipas
pasang langsir
pasang mentol
kuih raya suma da siap :)

Salam Lebaran :)

nanti dah nak raya wat satu lagi entry ek :) hehe~


p/s : raya dah nak tiba , makna nya masa aku pun semakin suntuk .
semua sibuk sibuk buat persiapan untuk sambut lebaran
aku lak kena siap packing luggage untuk pulang ke Beijing..

tapi rasa macam ada sesuatu yang kurang
ermm... hati aku? tertinggal ke?




2 comments:

wanny 婉妮 rahman said...

erk..dah2..hati ko kat ak..jgn rsau..sihat je ak jge ni :P

syafiqah.rahmat said...

hahaha~ aah ek..lupa laaa hati aku kat ko ;p kehkeh..ok syg~ jge baik2 yep.. once broken.. ganti balik!! ;p