Saturday 29 January 2011

Di mana kamu sahabat?

Bismillah...

Ya Allah.. dengan nama Mu yang paling suci dan mulia,
izinkan aku keluhkan nafas ini..
dunia semakin sesakkan jiwa..
kerisauan mula merebak ke seluruh jasad..
andai tidak mampu aku penuhi kewajipan di 'persinggahan sementara' ini,
bagaimana mungkin mampu aku menjawab di hadapan arasy Mu kelak?
:'(

futur.
Astaghfirullahalazim..
Ya Hayyu Ya Qayyum,
pinjamkan aku secebis kekuatan itu.


"kepala terasa berat, tapi tanggungjawab masih banyak,
rasa hendak tersungkur.
bagaimana harus aku jadi orang yang berkualiti tapi tidak istiqomah.?
ya Allah padaMu ku serahkan segalanya.cukupkan bagi ku agama ku..
tiada sesal bagiku jika itu yang terbaik untuk dunia dan akhiratku.."

Asas kekuatan umat Islam :-
1) Al Iman
2) Al Ukhwah
3) As Silah



3 comments:

ana_liyana said...

Sedih je bunyinya..knape ni akak? huhu~ sabar ya..

Infiru said...

;) terimaksih ana syg :)

miss.star.shu said...

kak tiqah...hurmmm~~rasa nak nagis pulak bila baca sumer ni,ana tahu,kak tiqah kuat!! hwaiting!! =)