Friday, 14 January 2011

Down.

Bismillah..

kecewa..
ya! aku kecewa..
kecewa dengan diri sendiri..
penat.. sumpah penat..
penat di'ignore' keadaan sekeliling..
penat dengan perasaan kecewa ni..
kenapa?persoalan yang aku sendiri tiada jawapan nya..
Ya Allah..tunjukkan aku jalan..
supaya hilang gelap dari cahaya Mu ini..
saat ini aku cuma ingin bersendirian dengan Mu...
Allahu Rabbi... ;'(

3 comments:

pengemis Cinta said...

salam pika :)

iera tak tahu apa yang dah jadi, tapi, nak jugak share mnde ni, moga2 membantu.

pernah seorang ustad cakap, kalau sesuatu tak baik terjadi pada kita, soal diri kita, 'apa yang membuatkan aku special sangat yang boleh membuatkan Allah izinkan perkara buruk tu berlaku pada kita?'

you're special you know.

think that way, and you'll find the answers.
salah satunya, cinta Dia menggunung pada pika sampai Dia sendiri yang nak mentarbiyyah pika. sebab tu Dia tak bagi apa yang berlaku tu pada orang lain :)

semoga tetap bermujahadah ya? :)

ana_liyana said...

@pengemis cinta : ana sokong! :D
akak special! :)

syafiqah.rahmat said...

ukhti iera and ukhti liyana :) alahai..sweettt sgt kamu2 semua :) macam madu :) terimaksih sgtttttt :) akak akn cuba ya ana?? :) and thanks iera :) <3 heart.