Sunday 20 February 2011

Buat Sahabat :)

In the name of Allah..

Assalamualaikum semua. :)
Maaf ya. belakangan ni memang ada benda nak update,tapi keputusan idea nak menaip. Haih. kenapa ea? Astaghfirullahalazim.. kadang-kadang ada rasa yang menghasut jangan buat camni, tak payah buat camtu. padahal benda tu kan ibadah/bermanfaat untuk orang lain. teruk nye :(  isk.isk.isk..

Hmm..bagi mengembalikan semangat juang tu, saya akan berangkat untuk Jaulah Gyeoul Gathering (winter gathering) di Korea, petang nanti. InsyaAllah, balik dari sana, saya akan kongsi kan apa yang saya nak tulis aritu ye :) Doakan kami! supaya terus kuat berjuang di atas jalan Allah pilih ini :)
Para sahabat, baik kenal diri saya di alam nyata, atau di ruang blog/fb, saya ucapkan ribuan terima kasih pada kamu semua.. kamu lah penguat semangat saya untuk terus menulis/berjuang sehingga hari ini. Mudah-mudahan Allah membalas kebaikan kalian dengan ganjaran yang lebih baik dari sisi-Nya. InsyaAllah.. ^^  doa saya tidak putus buat anda anda anda dan anda semua :)
Ingat ya, Allah pilih kita kembali ke jalanNya, pasti kerana Dia mencintai kita. dan kerana dambakan setitis cintaNya itu, marilah kita sama-sama mengejar kemanisan iman!

Kata-kata Zainab Al-Ghazali, "...Hidup ini terlalu singkat untuk menjadi orang biasa...". Perlu jadi yang luar biasa untuk mendapat tempat yang luar biasa di akhirat kelak!

and quotes ini saya tujukan buat sahabat-sahabat semua,
"Sahabat yang baik pasti akan mengajak kita melakukan perkara yang baik-baik sahaja. Mungkin satu ketika kita merasakan betapa mereka ini seperti menyekat kebebasan kita, tetapi hakikatnya ialah mereka hanya menyekat DOSA-DOSA kita.
Itulah tanda cinta dia terhadap kita."
:)

terimakasih adik liyana :)

till then,
다음 시간에 봐요 !! 
下次再见
:)

No comments: