Wednesday, 22 June 2011

Hulurkan TanganMu

Bismillah..

masih berkasut biru.

Layangkan sayap,
dan jom,

Berlari ke syurga.





P/s: gambar ambil masa di Hebei Province,Tasik Bulan namanya. 
err,agak ke'hindustan'an. Boleh abaikan. -.-"


p/s/s: saya tidak berpurdah,hanya seorang biasa.maaf pada sesiapa yang salah sangka.

12 comments:

nusrah said...

jom sama2 berlari ke syurga..!! ;) ;)

klu sy tak dpt jmpe awak kat dunia, harap sgt boleh jmpe awak kat syurga nti..insyaAllah :)

syafiqah.rahmat said...

Allah....terharuu sy camni T.T huk.
Jom nusrah! sama2 kita berlari ke syurga. ;')

Hmm :) InsyaAllah,andai tiada jodoh kita di dunia,semoga kita ditemukan di salah satu jannahNya.Amiin ^^

may Allah bless you ukhti :)

nurul ezlin said...

wahh, blh la jd pelakon hindustan ni. haha

Puding Karamel said...

salam ukhti, ada program di beijing tak?teringin nak jaulah sambil berprogram sambil bersiar2, err jaulah lah tu kan?haha...
out of interest...

z a z a said...

cantiknye gamba tu. knp dia d'paggil tasik bulan?

syafiqah.rahmat said...

Ukhti ezlin,
haaa.takdeeee punyee.;p haha.tetiba saja nak buat macam tu.*konon.

huhu ^^ tapi subhanaAllah,tempat tu memang cantik :)

syafiqah.rahmat said...

Puding Karamel,(maaf ukhti tak tahu nama sebenar awak :( boleh bagitahu sekali kat sini? :)

Assalamualaikum, :)

Kami ada buat daurah di sini,tapi jaulah tu kena tanya naqibah dahulu.huhu.lagipun kami di bumi china ni baru bermula perjalanan tarbiyyah.masih baru lagi.Alhamdulillah,Allah masih beri peluang kan.insyaAllah,andai ada peluang,boleh lah kemari kta buat jaulah sama2 :)

syafiqah.rahmat said...

Zaza ^^

cantik sangat tempat ni,macam netherland pun ada gak :) dengan kincir angin,langit biru..huhu.mana2 bumi Allah pun indah kan :)

tapi tempat ni jauh,huuu.naik bus berjam jam.dekat 7,8 jam jugak la nak sampai.

tasik ni kalau tengok dari atas bentuk dia macam bentuk bulan sabit, orang tempatan panggil yue liang hu(tasik bulan) :)

Nur al-Iman said...

SubhanAllah. Teringin pergi sana! :O

I love pictures of the clouds and sky. :")

syafiqah.rahmat said...

Nur,

Jom jom datang Beijing ~ ^^ tapi kat beijing biasa je, bangunan2 and kemodenan. -.-" sama je nak tengok kat mana mana bandar dalam dunia.

tapi tempat ni subhanaAllah cantik sangat2. memang kalau pergi tempat ni tak menyesal lah ^__^

err cuma jauhhhhh.;p

naik bus lebih kurang 9,10 jam.

nurul ezlin said...

yer lahh. haha :)

syafiqah.rahmat said...

:)