Sunday, 5 June 2011

Mahu Jadi yang Terbaik

Bismillah..
:)

Hati.

simpan rapi.

untuk yang terbaik.

InsyaAllah.


Ukhti fillah,terima kasih menyedarkan diri yang terleka ini,
terima kasih kerana masih sudi menegur kesalahan diri ini,
terima kasih juga,kerana menjadi pendengar luahan hati yang paling setia.
diri ini masih perlu diperbaiki.
Hati,kuatlah!

wa lirobbika fasbir
-dan kerana Tuhanmu,bersabarlah.


p/s:  Jaga Ikhtilat. Jaga Hati.
Perlu jadi yang terbaik untuk mendapat yang terbaik.
lebih buat pengajaran untuk diri sendiri.

9 comments:

zahidah said...

Semoga akak kuat, insyaAllah. :) Doakan zahidah jugak ya? Sayang akak.

Akmal Khalidah said...

ermm kak :) apa maksud ikhtilat?selalu dengar,tapi tak tau apa maksudnya = ='

syafiqah.rahmat said...

zahidah,

Akak akan selalu doakan untuk zahidah,semoga terus istiqomah menjadi muslimah yang mantap fikrahnya dan hebat imannya.
sayang awak juga zahidah :)
terima kasih selalu sokong and kuatkan akak T__T terharu~

syafiqah.rahmat said...

Adik akmal,
alahai,comel je adik ni. :)

hee.ikhtilat itu maksudnya perhubungan antara lelaki dan perempuan.
jadi kita kenalah "menjaga ikhtilat" jika mahu membatasi perhubungan lelaki dan prempuan,untuk mengelakkan fitnah kepada hati.

:)

Akmal Khalidah said...

oh..baru tau.patutla blog dr.cinta asyik tulis jaga ikhtilat je..huhuhu.syukran kak :)

syafiqah.rahmat said...

huhu ^_^ aah betul tu :) Sama2 dik sayang =)

z a z a said...

thanks k.syafiqah. mmg susah nak jge hati but i will do my best!

syafiqah.rahmat said...

insyaAllah kan zaza? ^^ jom usaha sama2 :)

*cik cilipadi_hafizah* said...

salam, kak.
suka baca blog akak ;)
alhamdullillah.
ada lagi kawan satu medan. hehe.
insyaAllah..
kita jaga ikhtilat..akan berusaha juga jaga hati..sesungguhnya takdir Allah itu adalh yang terindah.;)



www.matapenaalsunan.blospot.com