Friday, 11 November 2011

Semalam Kamu Ada

Bismillahirrahmanirrahim..

Malam ini,
kamu tiada. aku hilang dalam gelap.
malam ini,
kamu tiada, aku mencari dalam senyap.
malam ini,
kamu tiada, kemana harus aku meratap.
malam ini,
kamu tiada, terbiar aku seorang tanpa dakap.

bulan,
semalam aku indah, kerana kamu ada,
semalam aku tertawa, melihat kamu di atas sana,
semalam aku pejam mata, mahu nikmati cahaya lembut nyata.


malam semalam,
kamu cantik sekali.

mashaAllah.
~SR~
esok hari penentu.
mohon doa.

13 comments:

azzizatul.huda said...

Semoga berjaya Syafiqah sayang, dgn izinNya...insyaAllah :)

.rai.di.sini. said...

semoga akk di jalan yg diredhai . Amiin :)

Puding Karamel said...

beautiful..

Faaein Talip Roy said...

Alhamdulillah..

beruntungnya dapat lihat bulan itu..

saya di sini tak keluar untuk melihat bulan pun semalam.. [-__-"]


*penentu untuk apa itu qautsar?

qaseh ashuffi_ira said...

DIA sentiasa ada....carilah..

Salsabila said...

Salam Kak Piqah!

memang, bulan hari tu, cantik sekali kan? Terang dia, mashaAllah! :")


macam mana gamenya semalam? :)

Salsabila said...
This comment has been removed by the author.
Qautsar said...

salam alaik ukhti azzi,
hee.alhamdulillah! dah lepas pun.relief.fuh fuh, :)

Qautsar said...

salam alaik adik raihana,

syukran rai,sngt2 ,atas doa yg tidak putus :')
semoga kamu juga sentiasa diatas jalan yg dipilihNya.

Qautsar said...

akak puding :) (sukahatijepanggilmacamtu)

comel kan?hee.salam rindu fillah dari saya kak :)

Qautsar said...

Ukhti Faaien,

Alhamdulillah,dah dua malam bulan penuh temankan saya bila balik malam malam. :)

hari penentu=ada pertandingan debat antara university ^^

Qautsar said...

zahirah syg :)

hee.syg kamu sgt! ^^ insyaAllah,Dia sentiasa ada dalam hati kita :)

Qautsar said...

Husna, salam alaik syg:)

kamu dah fly ke urdun ke?
kan kan?sangat cantik mashaAllah bulan malam tu ;')

sukaa sangat,akak balik malam2,pandang langit, senyum seorang seorang :')

game nya alhamdulillah,syukur dapat masuk peringkat separuh akhir.