Monday, 21 March 2011

Dan ciptaan Allah itulah yang paling indah bukan?

Bismillah..
tahu apa yang saya paling suka kalau balik rumah? yes, saya suka tengok awan kepul kepul macam ni :) sangat-sangat. ^^

Awan itu.K.I.L.A.T 2010, Masjid KLIA.rindu :(
Langit juga.belakang rumah nenek.waktu selepas subuh. SubhanaAllah.rindu lagi :(

halaman rumah nenek.oh bulan itu, rinduuu T,T

saya cuma suka shoot gambar scenery je. hehe..
;)

"Dan jika engkau bertanya kepada mereka, "Siapakah yang menciptakan langit dan bumi dan menundukkan matahari dan bulan?" Pasti mereka akan menjawab,"Allah." Maka mengapa mereka bisa dipalingkan(dari kebenaran).
[Al Ankabut 29:61)

p/s : mood nak balik malaysia. huk ;(

3 comments:

hamshira said...

akak pun suka awan kepul2!

rasa nak makan :)

syafiqah.rahmat said...

kan2 ? ^^ sy suka..macam gula2 kapas :D yum2.. :D

Akmal Khalidah said...

lawa2...tersangat lawa!!
subhanaAllah :)