Sunday 13 November 2011

Hamdan Lillah

Bismillah..

Alhamdulillah wa syukurillah,
segala pujian hanya milikNya,
dan segala nikmat tentu dariNya juga,

terima kasih,syukran jiddan, pada sahabat-sahabat yang mendoakan,post sebelumnya saya ada nyatakan 'hari penentuan', untuk satu pertandingan debat antara foreign students di universiti seluruh Beijing, kami berjaya ke peringkat separuh akhir. Hamdan lillah. Usaha selama seminggu,dengan latihan sampai lewat malam, hanya bulan yang menemani bila saya balik seorang-seorang, berjalan di tengah gelap, :') syukur, Allah masih memberikan 'peneman' di kala saya keseorangan di malam hari. Bila lihat langit gelap, saya nampak cahaya di atas sana, tersenyum seorang. indah MashaAllah.

Selepas itu,bergerak ke Beijing Language and Culture University untuk menziarahi adik-adik di sana,atas  undangan ke majlis rumah terbuka mereka. Gambar-gambar Refer : Adik Zahirah, Adik Raihana :)
terima kasih sangat-sangat sebab jemput akak, tak terucap dengan hanya kata-kata, hanya doa yang mampu dititipkan buat semua.

syukur, Alhamdulillah ya Allah,atas pertemuan ini, terima kasih adik-adik, :')

semua bertungkus lumus menyiapkan makanan :)
adik dayat :) 


ukhuwwah kita sampai ke syurgaNya :')
-adik kamilah, adik aisyah, adik hani-
adik zahirah :) 


akak balik dari pertandingan tu terus datang jamuan,maaflah baju pun tak sempat ditukar,dengan blazer hitam lagi -.-" aish. segan betul.


2 comments:

Unknown said...

sweetnya akak ni sorang..hehehe

.rai.di.sini. said...

semoga kejayaan di samping akk. :D
eh betul ke ayt BM sy ni. -.-''
_bittaufiq wannajah_