Saturday 30 April 2011

RumahSakit (Homesick) erk?=,="

Bismillah..

Alhamdulillah,Alhamdulillah,Alhamdulillah... satu rasa mekar di jiwa. bahagia. :)
terubat rindu di kala ia membuak menyesakkan dada,
semoga mereka sentiasa di lindungi dengan payung rahmat dari Allah hendaknya,Amin ya rabb.

baru lepas skype dengan family di Malaysia^^  hee~

Allah...andai aku bersama mereka,
izinkan aku mencicipi derai gelak tawa adik-adik yang menghiburkan telinga,
izinkan aku kucupi tangan sang ibu yang banyak berjasa,tidak henti mendoakan anaknya,
biar segala rasa resah di jiwa kerana kehidupan yang mengasakkan ini lebur,
dielus pergi hanya dengan satu usapan lembut di kepalaku..
maafkan piqa,ibu...

rasa nak cubit budak ni kuat-kuat! (adikbongsu : Rayyan,3 tahun)

*esok ada program penting untuk akhawat and ikhwah di sini,
di mana ia bakal menjadi titik tolak penerusan da'wah di bumi yang kami pijak ini.
semoga usaha ini Allah redha,
insyaAllah ada rezeki saya kongsi apa yang dapat di sana :)
jzkk. may Allah bless .:)

2 comments:

saya la nie said...

hehe.comel.

Infiru said...

erk. Siapa ye?